Späť

Dacia Dokker

Všetko o užívateľovi Späť

Motory

Bohatý výber motorov

Dokker je poháňaný benzínovými a dieselovými motormi, ktoré spĺňajú požiadavky vodičov vo všetkých krajinách a v akýchkoľvek podmienkach prevádzky.

K dispozícii sú dva benzínové motory: spoľahlivý, preverený a cenovo dostupný 1.6 a nový preplňovaný motor TCe 115 s priamym vstrekovaním, ktorý je výkonnejší a má nízke prevádzkové náklady.

V ponuke sú tiež dva dieselové motory – výkonové varianty motora 1.5 dCi oceňovaného pre svoju spoľahlivosť a výkony. Oba motory dCi 75 a dCi 90 získali označenie Dacia eco2, ktoré svedčí o ich nízkej spotrebe a nízkych emisiách CO2: 4,5 l/100 km a 118 g CO2/km.

  • TCe 115, motor novej generácie

    Inovatívny

    Dokker TCe 115: najlepšie technológie skupiny Renault.
    Ide o nový benzínový štvorvalec s preplňovaním, priamym vstrekovaním paliva a so šestnásťventilovou mechanikou, ktorý je spojením výkonnosti, potešenia z jazdy, nízkej spotreby paliva a nízkeho množstva emisií CO2.

    Ekonomický a ekologický

    Dokker TCe 115 má prevádzkové náklady pod kontrolou: spotreba paliva 5,8 l/100 km a emisie CO2 135 g/km*. Aby dosiahol tieto výsledky, využíva motor TCe 115 účinné a súčasne cenovo dostupné technológie, ktoré sú zamerané na zlepšenie energetického chodu motora a na zníženie vplyvov na životné prostredie.
    Konkrétny prínos pre zákazníka je zrejmý: úspora paliva a zníženie emisného daňového zaťaženia

    Príjemné šoférovanie

    Potešenie a príjemné šoférovanie predovšetkým! Dokker s motorom TCe 115 je pružný a výkonný s dynamickými rozjazdmi a s dobrým zrýchlením. Maximálny krútiaci moment 190 Nm dosahuje už od 2000 ot./min.
    Hlučnosť motora je nižšia, aby jazda bola pre všetkých príjemná a menej únavná.

     

    * Uvedená spotreba paliva a množstvo emisií CO₂ sú zmerané metodikou stanovenou podľa platných právnych predpisov vyžadovaných pri homologizácii vozidla a slúžia na porovnanie vozidiel v daných parametroch za rovnakých podmienok. Bežná spotreba sa môže od týchto údajov líšiť v závislosti od charakteru jazdy, zaťaženia vozidla, poveternostných podmienok a od profilu trasy.