Späť
Späť

Dacia Logan

Všetko o užívateľovi Späť

Bohatá ponuka motorov

  • Bohatá ponuka motorov

    Dacia Logan ponúka benzínové a dieselové motory, ktoré vyhovejú potrebám rôznych zákazníkov aj rozmanitým podmienkam používania vozidla.


    Dva benzínové motory: 1.2 16 V 73 a 0,9 TCe 90

    • Benzínový motor 1.2 16 V 73  dokonale spĺňa kritériá nízkych prevádzkových nákladov, odolnosti a jednoduchej údržby, ktoré sú pre značku DACIA charakteristické. Vyznačuje sa veľkým krútiacim momentom využiteľným v širokom intervale už od nízkych otáčok motora. Motor dosahuje výkon 54 kW/ 73 k s veľmi priaznivou kombinovanou spotrebou.

    • Motor TCe 90 sa stal symbolom odbornosti skupiny Renault v oblasti mechaniky. Preplňovaný benzínový trojvalec s objemom 898 ccm (0,9 l) využíva technológiu downsizing a dosahuje výkon 66 kW/90 k.

     

    Využitím technológie Stop & Start (S & S) dokáže tento šikovný motor sprostredkovať komfort a potešenie z jazdy, nízku spotrebu paliva a emisie CO₂.  Je dynamický, má živé a pružné reakcie a plynulé zrýchlenie. Ponúka vyvážený pomer medzi príjemným vedením vozidla a hospodárnou prevádzkou.

     

    Ponuka benzín/LPG

    • Motor 0,9 TCe 90 Stop & Start je zároveň k dispozícii vo verzii benzín/LPG. Ide o úsporný (cena LPG je nižšia ako cena benzínu) a súčasne spoľahlivý (montáž LPG pohonu priamo vo výrobe) variant. Emisie CO₂ v LPG režime sú oproti porovnateľnému benzínovému motoru nižšie.

     

    Dva dieselové motory: 1,5 dCi 75 a 1,5 dCi 90

    • Motor 1.5 dCi je medzinárodne oceňovaný za svoju spoľahlivosť príjemný jazdný prejav aj za svoje výkonové parametre. Vyšší krútiaci moment sa v tejto verzii premieta do vyššej dynamiky pri rozjazde aj pri zrýchlení.

    • Oba dieselové motory sú vybavené systémom Stop & Start,  vykazujú nízku spotrebu paliva a emisie CO₂ nepresahujú 100 g/km.
  • EASY-R

    Dacia do svojej ponuky po prvý raz zaradila robotizovanú prevodovku s názvom Easy-R (bez spojkového pedála).

     

    V spojení benzínovým motorom 0,9 TCe 90 Stop & Start robotizovaná prevodovka ponúka:

    • jednoduché používanie – vodič nemusí používať spojkový pedál ani rýchlostnú páku, radenie prebieha automaticky. 

    • jednoduché manévrovanie: s asistenciou pri rozjazde do kopca sa vodič môže pohnúť bezpečne a bez stresu. Robotizovaná prevodovka pri uvoľnení brzdového pedála umožňuje tiež pomaly jazdu dopredu alebo dozadu, čo vodič určite ocení pri jazde v kolóne, pri zaparkovaní na miesto v rade alebo pri zastavení v miernom svahu, keď vďaka tejto funkcii nedochádza k cúvaniu vozidla.  

    • 5 prevodových stupňov,

    • priaznivá spotreba paliva: robotizovaná manuálna prevodovka je spojením úspornosti a komfortu riadenia.

    • vynikajúci komfort vedenia vozidla v meste aj na diaľnici.

    • atraktívna cena