Filozofia značky Dacia

Dacia, značka skupiny Renault, mení zaužívané zvyklosti z pohľadu koncepcie automobilov a spôsobu ich predaja.  

Veľkorysosť

Dacia, to je predovšetkým garancia vynikajúceho pomeru ceny a priestrannosti. A nielen to. Značka pre svojich zákazníkov pripravila tiež špeciálny a cenovo dostupný program údržby a popredajných služieb.

Jednoduchosť

Vozidlá Dacia sú navrhované s ohľadom na používateľskú jednoduchosť a ľahkú údržbu. Dacia, to je nový obchodný prístup: všetkým svojim zákazníkom ponúka značka vozidlá za korektné ceny.

Spoľahlivosť

Dacia využíva osvedčené vývojové a výrobné riešenia skupiny Renault a svojim zákazníkom tak môže ponúknuť robustné a spoľahlivé vozidlá so zárukou 3 roky alebo 100 000 km.

Inteligencia

Dacia predstavuje dômyselnú voľbu a odlišný prístup k používaniu vozidla.