Najefektívnejšia v meste
Pohonná jednotka
155 k
full hybridkombinovaný výkon 155 k
Až
40 %
zníženie spotreby palivav cykle WLTP v meste
Od
110 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP sa môže líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy
Jazdite až
80 %
času 100 % na elektrinuv mestskom prostredí
Technológia
Bigster hybrid 155 kombinuje štvorvalcový motor s výkonom 109 k1, elektromotor s výkonom 49 k1, batériu s kapacitou 1,4 kWh (280 V) a inovatívnu multimodálnu automatickú prevodovku bez spojky.
Prevádzka
Pohonná jednotka full hybrid modelu Bigster s výkonom 155 koní a maximálnym krútiacim momentom 205 Nm 2 ponúka dynamický rozjazd 100 % na elektrinu a razantnú akceleráciu. Batéria sa dobíja za jazdy rekuperáciou energie pri brzdení a spomaľovaní, vďaka čomu je možné dosiahnuť až 80 % času jazdy v meste čisto na elektrickú energiu.
1 Uvedený výkon 155 koní, skutočný výkon 158 koní.
2 Krútiaci moment elektromotora 205 Nm, krútiaci moment spaľovacieho motora 172 Nm
Najdynamickejší
Pohonná jednotka
140 k
mild hybrid
Až
10 %
zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP
Od
129 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP sa môže líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy
Až
230 Nm
krútiaci moment
Technológia
Pohonná jednotka mild hybrid 140 kombinuje trojvalcový preplňovaný benzínový motor novej generácie s objemom 1,2 l na báze Millerovho cyklu (optimalizovaná účinnosť a nižšie straty pri prečerpávaní) s ľahkým 48 V hybridným systémom a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
Ako to funguje
Hybridný systém podporuje spaľovací motor pri rozjazde a akcelerácii, čím optimalizuje radosť z jazdy a znižuje priemernú spotrebu paliva (5,71 l/100 km) a emisie CO2 (129 g/km) približne o 10 % v porovnaní so spaľovacím motorom s rovnakým výkonom.
Pre vodičov s vysokým ročným nájazdom
Pohonná jednotka
140 k
mild hybrid
Až
10 %
zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP
Od
118 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP sa môže líšiť v závislosti verzie a voliteľnej výbavy
Viac ako
1 400 km
kumulatívny dojazdkumulatívny dojazd s nádržami na benzín aj LPG
Technológia
Pohonná jednotka mild hybrid-G 140 dokáže spaľovať benzín aj skvapalnený ropný plyn (LPG), pričom každé palivo má vlastnú nádrž.
Bigster prvýkrát ponúka trojvalcový motor s objemom 1,2 l s turbodúchadlom, ktorý kombinuje dvojpalivový systém benzín/LPG a ľahký hybridný systém s napätím 48V.
Ako to funguje
Vďaka prepínaču dokonale integrovanému do prístrojovej dosky je prepínanie z jedného paliva na druhé rýchle a takmer nepostrehnuteľné. Hybridný systém pomáha spaľovaciemu motoru pri rozjazde a akcelerácii, čím optimalizuje radosť z jazdy a efektivitu.
Vysoko výkonný a mimoriadne všestranný
Pohonná jednotka
150 k
mild hybrid Kombinovaný výkon 150 k
Až
30 %
nižšie prevádzkové nákladypriemerná cena LPG v Európe 5. mája 2025 bola 0,83 € oproti 1,47 € za benzín
Od
118 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP sa môže líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy
Jazdite až
60 %
času 100 % na elektrinuv mestskom prostredí
Technológia
Bigster, dvojpalivové hybridné vozidlo s pohonom 4x4, kombinuje výkon 1,2-litrového mild-hybrid 48 V benzínového motora s výkonom 140 k v prednej časti vozidla s elektromotorom s výkonom 13 k na zadnej náprave.
Spaľovací motor je kombinovaný so 6-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou a elektromotor s dvojstupňovou prevodovkou a neutrálom.
Ako to funguje
Batéria sa dobíja za jazdy pomocou rekuperácie energie pri brzdení a spomaľovaní, čo umožňuje dosiahnuť až 60 % času jazdy v meste v čisto elektrickom režime.
Vďaka prepínaču dokonale integrovanému do prístrojovej dosky je prepínanie z jedného paliva na druhé rýchle a takmer nepostrehnuteľné.