Najefektívnejšia v meste
Pohonná jednotka
155 koní
full hybridkombinovaný výkon 155 k
Až
40 %
zníženie spotreby palivav mestskom cykle podľa WLTP
Od
110 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy
Jazdite až
80 %
času 100 % na elektrinuv mestskom prostredí
Technológia
Duster hybrid 155 kombinuje štvorvalcový motor s výkonom 109 k 1, elektromotor s výkonom 49 k1, batériu s kapacitou 1,4 kWh (280 V) a inovatívnu multimodálnu automatickú prevodovku bez spojky.
Ako to funguje
Pohonná jednotka full hybrid modelu Duster s výkonom 155 koní a maximálnym krútiacim momentom 205 Nm2 ponúka dynamický 100 % elektrický štart a razantné zrýchlenie.
Batéria sa dobíja za jazdy pomocou rekuperácie energie pri brzdení a spomaľovaní, vďaka čomu je možné dosiahnuť až 80 % času jazdy v meste na elektrinu.
1 Udávaný výkon 155 k, skutočný výkon 158 k.
2 Krútiaci moment elektromotora 205 Nm, krútiaci moment spaľovacieho motora 172 Nm
Dynamický motor
pohonná jednotka mild hybrid 140
Pohonná jednotka
140 koní
mild hybrid
Až
10 %
zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP
Od
129 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy
Až
230 Nm
krútiaci moment
Technológia
Pohonná jednotka s výkonom 140 k kombinuje trojvalcový preplňovaný benzínový motor novej generácie s objemom 1,2 l na báze Millerovho cyklu (optimalizovaná účinnosť a menšie straty pri čerpaní) s ľahkým 48 V hybridným systémom a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.
Ako to funguje
Hybridný systém podporuje spaľovací motor pri rozjazde a akcelerácii, čím zvyšuje radosť z jazdy a znižuje priemernú spotrebu paliva (5,71 l/100 km) a emisie CO₂(129 g/km) približne o 10 % v porovnaní so spaľovacím motorom s rovnakým výkonom.
Pre vodičov s vysokým ročným nájazdom
Pohonná jednotka
100 koní
Dvojpalivové vozidlo na LPG
Až
30 %
nižšie prevádzkové nákladypriemerná cena LPG v Európe 5. mája 2025 bola 0,83 € oproti 1,47 € za benzín
Od
122 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy
Až
1 300 km
dojazdpodľa protokolu kombinovaného cyklu WTLP
Technológia
ECO-G 100 je ideálny na celoročnú jazdu na dlhé vzdialenosti, pretože je vybavený dvojpalivovým pohonom na benzín a LPG s vlastnou nádržou.
Motor ECO-G 100 je vybavený 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
Prevádzka
Prepínanie z benzínu na LPG môže prebiehať buď manuálne, alebo automaticky (a obe nádrže zásobujú motor vozidla postupne podľa dostupných zásob paliva).
Vysoko výkonný a mimoriadne všestranný
Pohonná jednotka
150 koní
mild hybrid Kombinovaný výkon 150 k
Až
30 %
nižšie prevádzkové nákladypriemerná cena LPG v Európe 5. mája 2025 bola 0,83 € oproti 1,47 € za benzín
Od
116 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy
Jazdite až
60 %
času 100 % na elektrinuv mestskom prostredí
Technológia
Toto dvojpalivové hybridné vozidlo s pohonom 4x4 kombinuje výkon benzínového motora 1,2 litra s výkonom 140 koní s mild hybridným systémom 48 V prednej časti s výkonom elektromotora 13 koní na zadnej náprave.
Spaľovací motor je kombinovaný so 6-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou a elektromotor s dvojstupňovou prevodovkou a neutrálom.
Ako to funguje
Batéria sa dobíja za jazdy pomocou rekuperačného brzdenia a rekuperácie energie pri spomalení, čím sa dosiahne až 60 % času jazdy v meste.
Vďaka prepínaču dokonale integrovanému do palubnej dosky je prepínanie z jedného paliva na druhé rýchle a nepostrehnuteľné.