Pohonné jednotky DusterVyberte si najlepší pohon pre vás

Najefektívnejšia v meste

Pohonná jednotka 155 hybrid

Pohonná jednotka

155 koní

full hybridkombinovaný výkon 155 k

40 %

zníženie spotreby palivav mestskom cykle podľa WLTP

Od

110 g/km

emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy

Jazdite až

80 %

času 100 % na elektrinuv mestskom prostredí

Dacia Duster ‒ hybrid 155

Technológia

Duster hybrid 155 kombinuje štvorvalcový motor s výkonom 109 k 1, elektromotor s výkonom 49 k1, batériu s kapacitou 1,4 kWh (280 V) a inovatívnu multimodálnu automatickú prevodovku bez spojky.


Ako to funguje

Pohonná jednotka full hybrid modelu Duster s výkonom 155 koní a maximálnym krútiacim momentom 205 Nm2 ponúka dynamický 100 % elektrický štart a razantné zrýchlenie.

 

Batéria sa dobíja za jazdy pomocou rekuperácie energie pri brzdení a spomaľovaní, vďaka čomu je možné dosiahnuť až 80 % času jazdy v meste na elektrinu.

1 Udávaný výkon 155 k, skutočný výkon 158 k.

2 Krútiaci moment elektromotora 205 Nm, krútiaci moment spaľovacieho motora 172 Nm

Dynamický motor

pohonná jednotka mild hybrid 140

Pohonná jednotka

140 koní

mild hybrid

10 %

zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP

Od

129 g/km

emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy

230 Nm

krútiaci moment

Dacia Duster ‒ mild hybrid 140

Technológia

Pohonná jednotka s výkonom 140 k kombinuje trojvalcový preplňovaný benzínový motor novej generácie s objemom 1,2 l na báze Millerovho cyklu (optimalizovaná účinnosť a menšie straty pri čerpaní) s ľahkým 48 V hybridným systémom a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.

 

Ako to funguje

Hybridný systém podporuje spaľovací motor pri rozjazde a akcelerácii, čím zvyšuje radosť z jazdy a znižuje priemernú spotrebu paliva (5,71 l/100 km) a emisie CO₂(129 g/km) približne o 10 % v porovnaní so spaľovacím motorom s rovnakým výkonom.

Pre vodičov s vysokým ročným nájazdom

Eco-G 100

Pohonná jednotka

100 koní

Dvojpalivové vozidlo na LPG

30 %

nižšie prevádzkové nákladypriemerná cena LPG v Európe 5. mája 2025 bola 0,83 € oproti 1,47 € za benzín

Od

122 g/km

emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy

1 300 km

dojazdpodľa protokolu kombinovaného cyklu WTLP

ECO-G 100 ‒ pohon pre Duster

Technológia

ECO-G 100 je ideálny na celoročnú jazdu na dlhé vzdialenosti, pretože je vybavený dvojpalivovým pohonom na benzín a LPG s vlastnou nádržou.

Motor ECO-G 100 je vybavený 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.

 

Prevádzka

Prepínanie z benzínu na LPG môže prebiehať buď manuálne, alebo automaticky (a obe nádrže zásobujú motor vozidla postupne podľa dostupných zásob paliva).

 

Vysoko výkonný a mimoriadne všestranný

Pohonná jednotka Hybrid-G 150 4x4

Pohonná jednotka

150 koní

mild hybrid Kombinovaný výkon 150 k

30 %

nižšie prevádzkové nákladypriemerná cena LPG v Európe 5. mája 2025 bola 0,83 € oproti 1,47 € za benzín

Od

116 g/km

emisie CO₂podľa protokolu WLTP, môže sa líšiť v závislosti od verzie a voliteľnej výbavy

Jazdite až

60 %

času 100 % na elektrinuv mestskom prostredí

Dacia Duster ‒ hybrid-g 150

Technológia

Toto dvojpalivové hybridné vozidlo s pohonom 4x4 kombinuje výkon benzínového motora 1,2 litra s výkonom 140 koní s mild hybridným systémom 48 V prednej časti s výkonom elektromotora 13 koní na zadnej náprave.

Spaľovací motor je kombinovaný so 6-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou a elektromotor s dvojstupňovou prevodovkou a neutrálom.

 

Ako to funguje

Batéria sa dobíja za jazdy pomocou rekuperačného brzdenia a rekuperácie energie pri spomalení, čím sa dosiahne až 60 % času jazdy v meste.

Vďaka prepínaču dokonale integrovanému do palubnej dosky je prepínanie z jedného paliva na druhé rýchle a nepostrehnuteľné.