Značka Dacia
Vozidlá Dacia
S vozidlami Dacia sa môžete vydať na cestu za jednoduchším životom bez zbytočných nákladov
Filozofia značky Dacia
Naše hodnoty
Viac dôležitých vecí. Menej zbytočností.
Veľkorysosť
V značke Dacia veríme, že priestrannosť by nemala byť drahá. Preto sú naše vozidlá konštruované inak. Váš život so svojím autom nekončí pri jeho nákupe – to je ešte len začiatok a presne toto zohľadňuje náš program popredajných služieb a údržby. Jasné, jednoduché, komplexné – ako my.
Spoľahlivosť
Len preto, že robíme veci ináč, neznamená, že ich neberieme vážne. Vďaka skúsenostiam skupiny Renault v automobilovom priemysle navrhujeme robustné a spoľahlivé vozidlá. Naša štandardná záruka platí 3 roky alebo 100 000 km (podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr).
Jednoduchosť
Značka Dacia vyznáva jednoduchosť. Naše vozidlá jednoduché na používanie v skutočnom každodennom živote. Preto sa všetkým našim zákazníkom pokúšame ponúkať vozidlá za najlepšie možné ceny.
Šikovnosť
V značke Dacia veríme, že sa dá jazdiť inak. Pretože veríme, že na podstatných veciach záleží viac ako na výstrelkoch. To je dôvod, prečo preukazujeme väčšiu vynaliezavosť a funkčnosť každý deň – aby všetci naši zákazníci získali to, na čom skutočne záleží.
Chronológia
Nie je to len značka, ale aj skutočný príbeh.
Vznik značky Dacia
Značka Dacia je odvodená od „Dácie“, regiónu našich rumunských predkov.
Úlohou značky Dacia je dodávať na trh moderné a robustné rodinné vozidlá, ktoré sú dostupné pre všetkých.
Dacia a Skupina Renault
1999: Dacia sa stáva značkou Skupiny Renault. Renault kupuje značku Dacia a od základov modernizuje historickú továreň v Pitesti. Dochádza k zásadnej zmene v oblasti kvality značky. Náročné klimatické podmienky, aké v Rumunsku vládnu, zlé cesty a nevyhnutnosť prekonávať veľké vzdialenosti cez horský masív Karpát vyžadujú príkladne spoľahlivé vozidlá.
2004: Dacia uvádza rodinný sedan „Logan“, ktorý je symbolom obnovy tejto značky. V nasledujúcom roku dochádza k prekonaniu všetkých výrobných rekordov. Pokračuje rozširovanie modelového radu Dacia – v roku 2006 je na trh uvedený Logan MCV (kombi), v roku 2007 Logan Van, o rok neskôr Logan Pick up a Sandero a v roku 2010 prichádza model Duster.
Dacia expanduje
2016: Dacia predstavuje fenomén vo všetkých 44 krajinách, kde sa predáva. Takisto pokorila hranicu 4 000 000 predaných vozidiel v novodobej histórii.
2012: Otvorenie novej továrne v marockom Tangeri Umožňuje rozšírenie modelového radu Dacia – na trh je uvedený model Lodgy, rodinné jednopriestorové vozidlo pre päť a sedem osôb, nasleduje dodávkové vozidlo Dokker Van a jeho odvodená osobná verzia Dokker.
Viac informácií
Dacia je aj
Objavte všetky ponuky Dacia!