Najefektívnejší v meste
pohonná jednotka
155 koní
full hybrid
až
40 %
zníženie spotreby palivapodľa protokolu WLTP, na použitie v meste
od
104 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP kombinovaný cyklus, môže sa líšiť podľa verzie
Jazdite až
80 %
času na elektrinuinterná štúdia Dacia, v mestskom prostredí
hybrid 155, ideálny pre toto rodinné vozidlo
Pohonná jednotka full hybrid hybrid 155 kombinuje účinnosť, jednoduchosť, nízku spotrebu paliva a potešenie z jazdy. Balíček zahŕňa spaľovací motor s objemom 1,8 l, dva elektromotory a automatickú prevodovku.
Vozidlo má kombinovaný výkon 158 koní.
V meste je možné až 80 % času jazdiť na 100 % elektrinu a v porovnaní s ekvivalentným spaľovacím motorom ušetriť až 40 % paliva. Nie je potrebné dobíjanie: batéria sa regeneruje sama pri brzdení a spomaľovaní.
nový dvojpalivový motor na LPG Dacia
pohonná jednotka
120 koní
Eco-G
ušetrite až
35 €
pri každom tankovaníEurópsky priemer vypočítaný na základe cien pohonných hmôt k 13. októbru 2025
od
116 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP kombinovaný cyklus, môže sa líšiť podľa verzie
až
200 Nm
krútiaci moment
Pohonná jednotka Eco-G 120
Vďaka dvojpalivovej technológií (benzín/LPG) ponúka pohonná jednotka Eco-G 120 alternatívu k tradičnému spaľovaciemu motoru. Motor sa spúšťa na benzín a po dosiahnutí správnej teploty automaticky prepne na LPG. Využíva dve kombinované nádrže s objemom 50 litrov, ktoré zabezpečujú dojazd 1 400 km a naviac znižujú emisií CO₂.
Novinka: po prvýkrát v kombinácií s dvojspojkovou automatickou prevodovkou pre ešte väčšie potešenie z jazdy.
Vydajte sa do terénu
pohonná jednotka benzín
110 koní
1,0 l
od
134 g/km
emisie CO₂podľa protokolu WLTP kombinovaný cyklus, môže sa líšiť podľa verzie
až
200 Nm
krútiaci moment
pohonná jednotka TCe 110
Motor Tce 110 je trojvalcový benzínový motor s turbom a objemom 1,0 litra, ktorý bol navrhnutý tak, aby poskytoval dobrý kompromis medzi výkonom, spotrebou a dostupnosťou. Je živý a príjemný, ponúka výkon 110 koní a je vhodný pre rodinné vozidlá, ponúka dynamické zrýchlenie a zároveň zostáva jednoduchý a úsporný vďaka reťazovému rozvodu.